2011. augusztus 24., szerda


Távolság

Sírok, mert e pillanatban nem vagyok veled...
Hiányzik szép nagy, barna, sugárzó szemed.
Beszélhetünk akár most is face-n, msn-en,
De soha, de soha nem lesz olyan, mint élőben.

Hogy érzem arcomon friss, gyors leheleted,
Hogy érzem dobogni egyre gyorsabban szíved.
Hogy hallom a hangod, ha súgsz valamit fülembe,
S a te arcod villan meg csillogó szememben.

Így élni érdemes-e még tovább egyáltalán?
Vagy jobb lenne, ha jönne a gyors, megszakító halál?
Nem! Az nem megoldás soha, de soha semmire,
Mert kik szeretik egymást, a távolság azokat nem szakítja el!

aki szeretni tud z lehet a világ legboldogabb embere.
én pillanatnyilag egy éve az vagyok , hogyan adhatnám vissza azt a rengeteg törödést amit nekem adtál?
amikor meghallotam Ákostol ezt a verssort : -" Egy asszony szép szavára, szelidebb ember leszek , a gondot hagyom másra engem munka vár a kertben , amíg egy fát ültetek, a harc alábbhagy bennem , és kezdeném is ujra,neved szép betüit ámor homlokomra irta." - Én ekkor felkacagtam , hogy az istenbe lehetnék szelidebb ember --egy nő szavára ??
-hogyan tudnék valamit alkotni melette ??
-hogyan tudnám máshogy látni a világot ?
és a legnagyobb kérdés ..........
Ámor miért, hogyan , és KINEK a nevét fogja felirni a homlokomra ??
-hogy megvátozzam ?? ezek a kérdések kavarogtak bennem amiket még máig sem értem , még mindig össsze van minden zavarodva bennem , nem hiszem el hogy 1 éve szeretsz , és én viszont szeretlek , nagyon gyorsan eltelt , de olyan mintha már 20 éve ismernélek. ugy érzem nagyon összekovácsolt minket ez az egy év , és nem szeretném ha egyszer elszakadnánk egymástol mert imádlak , és bármit hallod BÁRMIT megtennék azért hogy a mosolyodat lássam , ne a hátadat .




IMÁDLAK SZERELMEM <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése