2011. március 29., kedd



Koptasd el a fullánkokat Dobd el a köpenyeket Tartsd vissza a lélegzeted És figyelj!

Ültünk régebben a sötétben,A tehetetlenségnek bezárt ölében,Nem fejeltem el a drog történetét,Én vissza nem megyek.

Okoztam sok jót, és sok rosszat is egyben,Nincs mit tennem, velük együtt kell mennem.Újjászületési vágy, mindenki erre vár,Van mi soha nem él:De ez a halott emlék vár,A szívemen sétál.
Azt mondtad, hogy viseled lelkemet,Gyertyát gyújtottál, de a lángja eltemet.Szívem helyén, te csak sebeket látsz,Nem tudom hol vagy, mégis te csak egy helyben állsz!
A NEVEM ÖRÖKRE TIÉD! JEGYEZD MEG AMÍG EL NEM FELEJTEM.

a jövőm egy hatalmas múltnak tűnik
Velem maradsz, UGYE?? Mert addig üvöltök míg ereim el nem pattannak.

Rakj újra össze,Vagy nyúzd le a bőrt a csontról Hagyd hátra a darabjaim,S utána magamra hagyhatsz.Mondd, hogy a valóság szebb, mint az álom De nehéz utat jártam be, hogy rájöjjek:MINDENEM TE VAGY!!!(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése