2011. március 28., hétfő

Lovesongs (they kill me)


Beteg vagyok és fáradt ettől az úgynevezett élettől Szoba nélkül lélegezni Forgolódok az ágyamban minden éjszaka Én vagyok az egyetlen aki nem talál nyugalmat?
Menekülj a csillagokba
Érezd a szabadságot Csak te és én Kergesd az álmod
Minden amire szükséged van az a .............
Legyőzve a gravitációt Mi feltart téged a felszálláskor Lázadj, és gyere velem
Szükségem van rád.!
Keresztülutaztam az időn, hogy lássalak
Reméltem, hogy megtalállak a másik oldalon
Kerestem valamit benned
Így nehéz megtalálni a sötétet éjszakában.De megtaláltam(L)
én vagyok a választott sötét csillag neked!részeg vagyok melleted mégis szomjazom, meneküljünk máshová az ég föle vagy a föld alá csak messze ettől az élettől.*.* p.B(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése