2011. március 17., csütörtök


Lökdöstök ide-oda mint a kis golyót a flipper pedig nem vagyok ellenség csak egy galamblelkű nigger akit hajt az írás inger, ott a szíve minden szóban Ha nem hibáztam semmit, én már azt is rég meggyóntam.
Adom a szívem, adom a lelkem,
mert itt vagy bennem,
adom az életem, adom a mindenem,
adom a két kezem ez maradt velem

Én csak szívom, kifújom amit látok Ezrek fogják be a szátok Ez az egész szar már szájba rágott Látod, sorban hazudnak barátok De a végén úgyis igazságot, számot szolgáltat az élet Néha azt hittem, hogy tényleg érted
Néha éreztem, hogy szeretlek, de legvégül majd félrelépek Szürke képekben szerelmes levél Ne add fel, hogy egyszer szerelmes legyél Ha karodban a tű, vagy a cigiben a fű Nekem vénámon fut át tudod minden betű Ahogy, én ezt írom, ahogyan érzem Majd elszáll minden szó, velem itt a szélben Az utcákon járok, üres már ott minden, rideg Szívem hideg, egy lányra várok, mondd de minek? Mondd, de kinek kéne az hogy majd megfeleljek?
Én már feladtam...én inkább felejtek ezt gondoltam réges-régen DE NEM !! nem fogok semmit elfelejteni ebböl a csodálatos 8 honapbol mert nekem ez egy irány volt , hogy milyen legyek és örülök hogy még mindig engem boldogitasz :D

Néha kérdem őt, hol az az isten? Senki nem felel, de nekem másom nincsen Gyere mutass utat, hova menjek De mást nem találok, csak magányt és csendet Nélküled elveszek, mégsem eresztlek Itt állok egyedül, csak adj nekem egy keresztet Rajzok,lettek, a húsom, a vérem Így legyünk együtt porrá a Széchenyi téren:P(L)Itt a téren, könnycseppek hullanak a földre Csak megyünk így együtt, körbe-körbe
Te lettél a húsom, a vérem
Csak adj még itt néhány évet
Kellsz mindennél jobban és szerintem nálam senki sem tiszteli jobban a nöket örökre csak veled mert mindenben téged látlak *.*(L) P.B

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése