2011. március 26., szombat

Minden most kezdődik el......


Minden most kezdödik el, ahogy rámnézel, ahogy megérintesz, ahogyan fekszel melletem , ahogyan dobban a szíved. Légy türelmes, egy nap ez a fájdalom hasznos lesz neked
Légy türelmes, egy nap ez a fájdalom mélyen elsüllyed benned.
Mélyen benned
Az emberi szívem feltárásában találtam
valamit
valamit amiről nem is tudtam hogy létezett.
Nem tudtam mi a szerelem azon a napon
a szívem egy kis véralvadék
csipegettem belőle
sosem gyógyul be, sosem múlik el
Felégettem az összes jó dologt az Éden szemben
Túl némák voltunk, hogy elmeneküljünk túl halottak, hogy meghaljunk
Aztán el kellett volna mondanom neki, hogy
ő volt az egyetlen dolog
amit valaha szerethettem ezen a haldokló világon
de a puszta szó „szerelem”
már halott és elmúlt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése