2011. március 21., hétfő

Someone else




Mindenki , hős, úrhajós , kukás és mittudom én mi szeretett volna lenni én már akkor tudtam hogy más vagyok, mert nekem nem voltak ilyen elérhetetlen vágyaim , nekem sokkal de sokkal elérhetetlenebb álmom volt. A SZERELEM. szerelmes akartam lenni de nem egy motorba vagy egy autóba, hanem egy lányba. Úgy képzeltem el ezt az egészet kis ovódás fejjel , hogy boldogok leszünk amig megnem .....................Aztán kezdtem kiábrándulni a világból , amikor felfedeztem hogy ilyen nincsen mert minden jonak vége szakad eccer. Telt az idő, míg más űrhajós és sztár lett addig én szerelmes. És ha ő melletem van akkor nem érdekel mi van körülöttem. Ugy érzem enyém a világ, a legboldogabb lehetek, és ezt egy embernek köszönhetem. már 17 évesen megtaláltam mindazt amiben gyerek fejjel olykor hittem és nemis.

Mikor megtaláltam ezt a valakit köpni nyelni nem tudtam csak egy mondat csuszott ki a számon a kikerekedett szemem alatt: OLYAN CUKI HOGY BELEHALOK:D
remélem eccer egy nagyon nagy boldog család leszünk <3 imádlak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése