2011. július 4., hétfő

El,- Meg,- Bele,-..........vesztem. (L)


Valahol vesztettem... bár mindent megnyertem.
Valahol vesztettem... bár már az Életet ölelem.
Valahol vesztettem... de mégis többet nyertem.
Veszettem egy álmot - de kaptam helyette valóságot!

Valahol vesztettem... bár már enyém a SZERETET.
Valahol vesztettem... bár mindenben kapok már hitet.
Valahol vesztettem... de mégis kapok meleg ölet.
Vesztettem egy vágyat - de kaptam érte BOLDOGSÁGOT!

Valahol vesztettem... bár soha nem volt enyém.
Valahol vesztettem... bár csak bennem élt a fény.
Valahol vesztettem... de mégis, mit kaptam, többet ér.
Veszettem egy hitet - de kaptam érte egy valós álmot!

Elvesztettem barna bársonyt a selymes fényből,
De mindennap kapok meleget a Nap tüzéből...
Lefekvéskor ölel a Hold ezüstös félkaréja...
Szeretettel ölel magához a Társam karja!

Mindennél és mindenkinél jobban szeretlek !!! a Legfontosabb ember vagy a számomra !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése