2011. szeptember 17., szombat

most még utoljára ..........


most még utoljára úgy érzem hogy írnom kell aztán velem eggyüt megszűnik ez a blog. NÉLKÜLE nincsen értelme. nagyon egyedül érzem magam , be vagyok és még be leszek zárva ebbe a fejbe.... nem tudom most mihez kezdjek. elöször is köszönöm , köszönöm hogy melletem álltál ilyen sok ideig jobb emberré tettél , megmutattad milyen tisztelni valakit , milyen egy a sírig vigyázni valakire , és milyen ugy igazán szívből szeretni.
Valahogy éreztem hogy ez lesz , mert én sose érdemeltem ezt meg , nem tettem semmi olyat az életben , ami miatt megérdemeltem volna ezt a hattalmas boldogságot, szabadságot és önzetlenséget. Mindent megadtál nekem !!! sosem voltam a sorsommal vagy a helyzetünkel elégedetlen, mert melletem voltál , bíztál bennem ,és örültem h melletem lélegzel. Tudod, az életnek nem kell tökéletesnek lennie, elég ha élhető. Nélküled ez a világ számomra nem élhető ... mindenhol szinte harapni lehet a hiányod még akkor is ha csak fekszem az ágyon és oldalra nézek , vagy ha az utcán sétálok. Mindenhonnan eltűntél. Pedig kértelek hogy bocsásd meg minden bűnömet és ne menj el , mert szükségem van rád!!! Nyugodtan alhatsz , vigyázni fogok rád !! nekem te vagy/ voltál az egyetlen , az egyetlen ember kinek bármit elmondhattam. én elhittem a tündérmeséket az óvodában is , neked is mindig elhittem h örökké melletem leszel és sohasem hagysz magamra. a szívemet neked adtam , hűséget fogadtam ....soha nem tettem volna semmi olyan dolgot szándékosan ami megbántott volna. soha nem akartalak bántani. soha senkit nem tudnék bántani !! és te csak sírtál , az én szívem meg majdnem megszakadt. nehéz volt látni hogy tehetetlen vagyok , még mindig elkap a sirás ha erre gondolok. annyiszor lehettem volna tehetetlen mér pont most ?? mért veled ??
tenni szerettem volna hogy boldog legyél, de nem sikerült. azt sajnálom h még nem volt olyan ember aki ugy vált volna el tőlem ..hogy :- figyelj már nem érzem ugyanazt legyen vége. Mindig csak az ordibálás, veszekedés, fájdalom. Azt hittem te más vagy . Vagyis tudtam h más vagy. csak nem tudtam milyen értelemben pozitiv vagy negatív.?
annyit éreztem és tudtam , hogy ez a kapcsolat más lesz , hattalmasat fog szólni , tudtam hogy egyszer minden gond nélkül térdelnék le eléd és kérném meg a kezed. Amikor összejöttünk :') mondtam magamnak : bazdmeg matyi, itt van életed legnagyobb szerelme és te azt hiszi rossz ember vagy . de ekkor erőt vettem magamon azt mondtam amire nagyon kevesen képesek: ITT a vége, itt a vége minden rossznak amit csináltam , de bármilyen szar dolgot is csináltam , soha nem másokkal basztam ki. Te voltál az aki féltett és tudtam , ha magamnak fájdalmat okozok azzal neked is . tudtam h mostmár nem egyedül vagyok hogy két ember fejével kell h döntsek ... gondolnom kellet rád is !!! És még mindig gondolok rád, és még mindig ugyanugy szeretlek mint az elején. És még midnig ugyanigy hiányzol mint az elején. ami változott az én. és hatalmas hálával tartozom !!:") Nem tudom te mit kezdesz az emlékekkel , de te itt maradsz bennem , soha nem akarlak elvesziteni , legalább a fejemben maradj meg. Azt mondtad kitöröltél az életedből. hát jó. CSAK BOLDOGNAK LÁSSALAK. hiddel szeretném h boldog legyél mert akkor vagy a legszebb, mikor mosolyogsz , mikor felkelsz :) ezt a varázsodat ne veszitsd el !!! remélem olvasod most ezeket a sorokat. ha elolvastad utána törlöm az egészet. nem szeretnélek szomorúnak látni Piti Brenda !! és én megígérem hogy olyan leszek mintha nem is lettem volna . a fájdalom majd engem is emlékeztet hogy valoságos voltál , nem csak egy álom.Minden este bízva alszom el, hogy újra szorosan magamhoz ölelhetlek és mondhatom: Szeretlek szerelmem. De sajnos ez csak álom...A szerelem nem az, amikor megváltoztatod a hangodat, viselkedésedet párod iránt, hanem az, amikor önmagad tudsz lenni és ő ezért szeret téged, önmagadért. Melleted lehettem igazán önmagam , az égig emeltél mindig még akkor is mikor nem jött ki a lépés.




U.I: ha bármire szükséged van szólj. az ígéretemet nem szegem meg soha. Az egyetlen , és leghatalmasabb rajongód : Fábián Mátyás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése