2011. november 7., hétfő

Ketrec


Az érzéseim olyan mint egy ketrec. Fogva tart igazából néha imádom ezt az érzést néha nem . mikor minden rendben van köztünk imádom hogy fogva tart a megannyi érzelem , és tudom hogy ezeket neked köszönhetem. Imádok ott csücsülni a szíveden :) De nem tudom elviselni ahogyan nézem saját magamat a tükörben , és tehetetlen vagyok. széttép hogy nem hiszel nekem sokszor. Gyülölöm magam , hogy nem tudtam bebizonyítani hogy egy őszinte ember vagyok. Könyörgök sokszor az ég felé , valamikor könnyes szemmel , valamikor reménytelenül, megszokásbol, hogy kérlek csak őt ne vedd el tőlem Ő az igazi a sok hamis között. Isten tudom van , de én már nem látom. Olyan édes a pillantása.... édesség nélkül nem tudok meglenni *.* ahogyan nélküled sem tudok meglenni.Kell hogy szeress napról napra, kell hogy átölelj. Az álmok tengerén nekem egy csónak vagy, aki vigyáz rám , gondoskodik rólam, segít hogy ne vesszek el ebben a nyüzsgő világban , és eközben a fényével a menyországig repít.Énis ezt szeretném neked jelenteni MINDIG , minden pillanatban. Mond mért ne gondolnék rád ? a te szép szavaid által lettem ilyen szelíd. És egyetlen egy álmomról nem mondok le !!! hogy egyszer a mi filmünk is úgy érjen véget ahogyan az alkonyat.:) szeretlek Piti Brenda !!! Ez az egy dolog amin nem tudok , és nem is akarok változtatni MINDENT BELE TIGRIS :)!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése